Tuesday, June 30, 2015

Filled Under:

Adik Neelofa: IG Itu Palsu, Bukan Saya Yang Tegur Fazura



Adik kepada pelakon dan pengacara Neelofa, Ameera menafikan dakwaan yang mengatakan dia telah menegur Fazura tentang gaya berhijabnya.

Perkara itu dijelaskan sendiri oleh Ameera melalui satu foto yang dimuat naik di akaun Instagram (IG) @liltlemisskhan pada Rabu.

Menurut Ameera, fotonya telah disalah gunakan oleh pemilik akaun @ameerakhan812 dan menjelaskan bahawa IG tersebut adalah palsu.

Malah Ameera dengan tegas berkata dia tidak mempunyai akaun IG yang lain melainkan @lilttlemisskhan dan memohon supaya pengikut laman sosial tidak terpedaya dengan IG palsu tersebut.

“I came across a blog that has a story written down about ‘me’ using foul language on a well-known Malaysian actress’ post.

“So here I’m making very very clearly that this is my only account. I do not have any other Instagram account .

"@ameerakhan812 is not me. Please make sure your facts are right before you commit a sin. I’m sorry for misunderstandings, I didn’t mean to hurt anyone. Thank you.” tulisnya panjang lebar.

Terdahulu, nama Ameera telah menjadi perbualan hangat selepas pemilik IG @ameerakhan812 telah menegur aurat actress Fazura yang dengan nada sinis.

Akibat daripada kejadian itu, Ameera menerima ktitikan hebat sebelum tampil memberikan penjelasan.




0 comments:

Post a Comment