Thursday, October 8, 2015

Filled Under:

Bongkar: Skandal Seks Ahli Tinju Didedahkan.....Sebarkan


Ahli Tinju yang kini sedang mencari publisiti murah seperti Jamal Tongkol rupanya mempunyai 3 orang isteri. Kuat jugak nafsu Ahli Tinju ni. Salah seorang isteri Ahli tinju yang telah diceraikan oleh Ahli Tinju dengan talak 3 telah membuat laporan Polis akibat pergaduhan angkara kemungkaran Ali bersama teman wanita di kawasan NEWS KTV (Karaoke Lounge), Ampang Park. Dahsyat jugak Ali ni 



Mungkin inilah kelab karaoke yang dikatakan

Beliau dikatakan mempunyai ramai temanita dan tidak terkecuali melakukan zina....termasuk Hayati, Elaine dan Yun yang telah dilapah rakus oleh Ali seperti yang didakwa oleh janda beliau.

Tanpa pendapatan tetap, Ali masih berkemampuan untuk memboros di karaoke bersama temanita dan GRO.......dari mana datangnya sumber kewangan beliau.....semestinya daripada dana yang disumbangkan kepada PVTM. 

Adalah disarankan agar SPRM memantau dan menyiasat unsur 'pecah amanah' Ali Tinju terhadap ahli-ahli PVTM manakala ahli-ahli adalah diseru untuk membuat Laporan Polis terhadap Ali Tinju. Kemungkaran Ali Tinju kini semakin terbongkar dan menyerlah...

Nampaknya semua pembela atau pahlawan Najib mempunyai latar belakang buruk yang tidak layak memimpin masyarakat....Anda nilai sendiri.

Please Share artikel ini agar lebih ramai tahu siapa "Ahli Tinju"




0 comments:

Post a Comment