Monday, September 7, 2015

Filled Under:

KENDERAAN YANG MEMBESAR DENGAN UMUR ANAK ANDA (14 GAMBAR)



Mainan kanak-kanak adalah keperluan supaya di sekolah mereka tidak dibuli kerana kawan-kawan mereka semua richfag. Tetapi membeli mainan kanak-kanak ini bukan benda murah kerana let's face it they are expensive as hell. Bila membesar mainan lama dibuang kerana tidak lagi sesuai dengan umur mereka. Ini memberikan idea kepada pengeluar Infento untuk menghasilkan kenderaan kanak-kanak yang membesar mengikut umur anak anda.

Ianya modular bagi memudahkan komponen ditambah. Inferto boleh menjadi basikal roda 3, kereta sorang, basikal kargo, snow sled dan juga basikal recliner untuk remaja. Ia dipasang seperti set Meccano ataupun Lego Technics. Jadi pemasangan kenderaan yang ingin dinaiki juga menjadi mainan mereka. Bergantung kepada kekreatifan mereka boleh menghasilkan pelbagai kenderaan yang diperlukan. I am an oldfag and even I want one of these Infento. 

Sebanyak 19 kenderaan boleh dibina menggunakan kit Infento. Ia sesuai digunakan oleh bayi sehinggalah remaja berusia 13 tahun. Harga kita asas bermula dari USD 299 sebuah.







0 comments:

Post a Comment