Wednesday, September 2, 2015

Filled Under:

5 Sikap Ini Buatkan Teman Lelaki Tak Tahan & Minta Putus!

Putus cinta adalah mimpi buruk bagi setiap pasangan yang sedang mabuk cinta.
Siapa la yang nak hubungan cinta mereka berakhir di tengah jalan?
Jadi, kepada wanita, ada beberapa perkara yang anda perlu perhatikan jika inginkan hubungan cinta yang berkekalan dan tiada perkataan ‘putus’ keluar dari mulut pasangan.

Sikap tidak ambil peduli

deb746b1df71ea7f7d48d087ffd6e4d2.500x281x26
Sikap tidak ambil peduli buatkan lelaki tidak mahu lagi bersama dengan anda. Kalau sibuk pun, hantarla mesej atau pun ambil masa untuk telefon. Bukan kena berkepit 24 jam pun.

Menipu

1
Menipu adalah musuh besar dalam setiap perhubungan. Kalau anda menipu, anda hanya menyakitkan hati pasangan, dan pasti mereka tidak mahu lagi bersama dengan anda.

Terlalu mengongkong

HS_BeyonceFeminist_12
Wanita tidak suka dikongkong, begitu juga lelaki. Kalau ye pun anda takut pasangan anda curang, tak perlu sampai minta password Facebook atau media sosialnya. Bukan itu caranya. Berikan mereka kebebasan. Mereka bukan banduan tahanan anda.

Minta berlebih-lebihan

kim_shopping_gif
Setiap orang pasti ada perkara yang mereka inginkan. Tetapi, jangan meminta lebih dari pasangan. Pasangan anda juga manusia biasa. Lelaki akan angkat kaki kalau anda demandlebih-lebih.

Cakap buruk tentang keluarga mereka

post-12289-New-Girl-Downvote-Fight-gif-iKaY
Siapa yang sanggup biarkan keluarga sendiri di burukkan? Sama juga seperti pasangan anda. Jangan sekali-kali bercakap buruk tentang keluarga mereka. Kalau ada masalah pun, bincang dengan baik.




0 comments:

Post a Comment